Saturday 9 May 2015

Hati



Percaya atau tidak semua yang kita lakukan semua bermula dari hati.

Cukup sukar untuk kita menjaga hati ini especially hati orang lain. Mungkin kita rasa kita bergurau tapi orang lain terguris hati. Sukar utk kita meramal hati orang. Mungkin org tu suka kita, mungkin dia pura-pura suka kita dan mungkin dia sakit hati dengan kita. Tak kesah pasal orang lain tapi aku takut kalau aku lukakan hati emak dgn abah. Kalau dgn orang lain kita terputus hubungan tak apa, tapi bukan dgn ibu bapa. Memang tak dapat dinafikan sepanjang aku hidup pasti aku ada sakitkan hati dorg. Dan aku seorang yang tersangatlah ego, sukar utk aku melafazkan kata maaf. Cuma aku berharap dalam hati mak dgn abah maafkan aku. Kekadang hati ni terasa dgn layanan yang berbeza mak dgn abah terhadap aku dan abg. Dan aku selalu memberontak dan mungkin aku telah kecewakan dorg. Apa yang menjadi harapan aku, aku takkan pernah melukai hati mak dan abah. I'm sorry.

For the upcoming mother's and father's day
I just want you to know that
You're the PRECIOUS in every way,
the SUNSHINE in my day,
the JOY in SOUL,
 the LOVE of my life,
and you're always be in HEART.


No comments:

Post a Comment