Sunday 24 May 2015

Little Caliphs Sport's Day


23 MEI 2015

Ceriakan diri anda selepas mengharungi minggu keperitan.

Now, cerita pasal anak buah kesayangan aku. Ramai betul supporters datang nak tgk dia bersukan.
Cerita di awal pagi... ahhhh.. i cant movee with her wordss..

"Ibuuuuu.. kenapa pakaikan Maryam pampers!
 nanti kawan Maryam cakap. Hah! Ha!! Awak pakai pampers, tak malu." 

sooo chomell...
awak kena pakai sebab nanti awak kencing sayang..

She is Maryam. My adorable niece..

Sangat lahh hyper budak ni... belum start game lagi dak berlari sana sini.. disebabkan akak aku tengah sarat mengandung, abg ipar aku jaga lg 2 org anak, mak dan abah pulak tgh bersantai..haiisshh, aku la jadi bibik si Maryam ni.. habis make up wehhh.. cair teruss.. haha.. layankan jela budak tonet ni.. Memang payah betul nak ajak dia duduk.. 

Masa yang dinantikan..
Game start!!
Sangat lah comel budak2 kecik kat sana.. gerammmm.. dan kelakar tgk dorg.. terpinga2 nak buat ape.. alalala.. wehhh.. tak ley move onn.. kenapa comel sangat..haha.. Maryam masuk 5 games.. but satu je dapat hadiah..hmm maybe bukan rezeki dia.. dan mungkinvsebab group dia smue agak lambat.. kesian.. tapi tak pe sayang.. awak dah cuba yang terbaik..

The appearance of UPIN IPIN
Anak buah tak seberapa. aku yang over excited..hahaha...memang penat aku mendukung si budak kecik ni.. orang nak bergambar dgn upin ipin. dia duk sibuk dgn belon dia.. spoil gambar..huhu..


Nenek dan atok turut jadi supporter Maryam

Love my family forever..

No comments:

Post a Comment