Thursday 23 April 2015

Fantasi




Fantasy is much better than reality

Menjadi harapan semua orang kalau apa yang kita impikan menjadi kenyataan. Tapi ofcourse tak semua yang kita impikan kita akan dapat, itu semua hanya khayalan kita je. Same goes to me, aku impikan aku akan dapat result bagus2, aku berharap sangat tapi aku hanya dapat sekadar dalam mimpi. 

Setiap kali aku nak tidur, aku akan bayangkan satu benda yang mustahil untuk aku dapat. Contohnya aku akan bayangkan aku jadi kaya dan terkenal. Macam-macam aku cuba bayangkan. Rumah villa, kereta banyak, ada syarikat sendiri, ada banyak maid. haissshhh fantasi semata-mata. Tapi seronok even just a dream but kita ada keinginan untuk berjaya suatu hari nanti.

Bila bab-bab cerita dkt kekwn ofcourse dorg cakap ko ni berangan je lebih. YES IT's TRUE. aku memang suka berangan. So what??!! better kita berangan dari kita cakap tak serupa bikin.


YOUR DREAM DOES'NT HAVE AN EXPIRING DATE

so tak salahkan kita berangan, siapa tahu mungkin anggan2 aku jadi kenyataan kan.
Semua orang berhak untuk membuat impian 
so 
tak yah sibuk hal orang lahh..


No comments:

Post a Comment