Wednesday 22 April 2015

Realiti

REALITI





Realiti hidup tak sama dengan angan-angan.

Mungkin kita fikir kita dah cukup bagus untuk orang lain, 
TAPI
REALITI nya terlalu ramai yang bencikan kita.

Tak semudah tu apa yang kita impikan, kita akan dapat..
Heyy comee on guysss,,
Cakap je semua orang boleh buat.
TAPI cer ko try buat, tak ke teraban ko na membuatnya.

Time SUKEM dlu, semua orang terkejut sebab tak pernah dalam sejarah kolej aku dapat no. below then 3, but last year, we managed all the things and finally dpt kedudukan ke-tut.

Dan aku sebagai pengurus olahraga, semua orang duk tunding jari cakap tak reti buat keja la, tak pandai manage la..Eh amboii,, tampar na??aku dah cuba sedaya upaya.. haloo ingat senang na cari atlet??ingat sesukati je nak suh student pergi lari tgh padang tu??korang pandai cakap je..Padahal dorg pun tak join aktiviti sukan. apa yang dorg tau kritik.

Nampak macam aku tak buat kerja. but in reality aku sedaya upaya cari atlet yang mampu berlari dekat padang tu..

You guys should realise that actually korg yang loser. sebab korg hanya tahu cari salah orang, tak cuba untuk faham keadaan orang lain.

Jangan fikir semua benda tu mudah, tapi cuba faham.

AND YOU'll KNOW WHAT IS ACTUALLY HAPPENED
IN REALITY.

No comments:

Post a Comment