Sunday 26 April 2015

LAMBAT



LATE!!

aku tak faham kenapa orang bole relax je sedangkan dia dah lewat utk ke kelas.

Aku memang tak suka benda yang lambat sebab lambat buat org hilang percaya dekat kita,

Aku de sorg kwn ni, aku selalu tgk dia pergi kelas lambat. Kelas pukul 8 tapi 7.30 baru nak mandi semua. Bila aku tegur.. ehhh.. dia ley jawab,, "ko na cepat2 na gi mana?? lek rr"

Dia ckp buat apa nak pergi awal2. Bila aku tanya lect ko tak mara ke, dia ckp lect aku lek je.. K fine..

Heyy.. Cuma nak cakap sikit ni.. lecturer ko mmg diam. tapi dia perhatikan ko. Mmg dia tak tegur tapi ko rasa ilmu ko berkat ke??

Act aku tak kesah ko na lambat ke apa. but bila ko lambat ko bg masalah dkt aku.

hmm... malas r na ckp masalah apa..

Let it be a secret..

Moral of the story :
Jangan lambat ke kelas even tak kena marah
TAPI
fikirkan keberkatan ilmu ko tu k!!!

No comments:

Post a Comment