Sunday 15 March 2015

7th Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2015



 YEAYYYY... finally dapat jugak pergiiii~

Hot Air Balloon ni ada time dia nak terbang, ada 2 masa
morning session : 7 am
evening session : 6 pm


Tapi aku pergi tak de la naik Hot Air ni, anak buah ramai. tak dapat dikawal budak-budak kecik ni nanti.



 Aku gerak around 7 pagi, nasib baik time sampai baru satu belon je yang da lepas.



haaa.. nasib yang lain baru nak pasang, baru nak ditiup gas nya.. so dapat la tgk "balloon-balloon" ni berlepas. Aku pun tak berapa focus sangat pasal penerangan hot air balloon ni tadi. *sibuk berselfie bagai kan* Yang aku dengar Malaysia punya sponsor by Astro and Kedah. Dan aku de nampak japan punya hot balloon. Tapi tak sure la yang mana~





SEE... lawa kann.. BALLOON SHOCK kejap tadi.. Sibuk nau berselfie dengan bebelon ni.. Macam-macam rupa dan bentuk.. Haisshhhh.. alangkah best nya dapat naik. tapi malang mak tak bagi.. Mak aku takut sikit benda-benda camni. BAHAYA katanya. Ok fine, ikutkan jelah kata mak kan.





Ok mak jemah nak tunjuk sikit gambar-gambar pemandangan dekat sana. Ramai orang weii.. Moral of the story AWASI ANAK-ANAK ANDA.

Ape kena mengena seyh.. finee.. whatever. pukul 7 pagi aku sampai parking lot full giler.. Tak tahu lah manusia ni semua bangun pukul berapa semata-mata nak tengak hot air balloon ni naik. Yela kan ada 2 masa je dia naik. Kalau terlepas dapat tengok belon2 ni terletak dekat dalam pagar jela. Tapi tak rugi. bole tengok pameran belon dari macam-macam negara. tak silap RM12 nak masuk dalam pagar, if nak tgk belon tu dekat2 .*erkkk?*



This my family. Ok panas terik. semua tak dapat nak focus camera.. Abaikan segala yang serabai. 
HAHAHA


Dah habis show ape lagi.. balik laa.. 

Bangun pepagi buta semata-mata tengok balloon ni naik. Balik rumah sambung tidur balik lahh..

 Byeee


2 comments: